Oma Kokemukseni Jeesuksesta

TämmöstTääOn

Jeesus ja Hänen persoonansa ... muuthan höpöttävät Raamatussa omia näkemyksiiään Jeesuksesta mutta tärkeintä lienee kuitenkin se mitä Hänen kerrotaan suoraa sanoneen . Lapset opetetaan esimerkiksi pelkäämään...vanhempiensa kautta aluksi ... Ja lopulta pelätään asioiden kyseenalaistamista . Itse olen elänyt aikamoisen elämän vaikka nuori fyysisesti olenkin ... Nähnyt tämän maailman vaikka minkälaisista "asemista" ... ns. normaali , perhettä perustanut , töitä , rikollisuutta , tärähtäneisyyttä , täydellistä rauhaa ja kauhuakin ja nyt en omista mitään ..ei ole ketään vastaan , enpä liiemmin ole kenestäkään mitään mieltä koska ainoa asia mikä meillä on NYT ja sen kautta todellisuus määräytyy...Nyt on big bang vai mikä se onkaan ... Ja jotenkin vaan toi Jeesus kertoo ihan asiaa kaiken tämän jälkeen mitä olen kokenut . Kaikki mitä meille on opetettu kuinka käyttäytyä nyt on harhaa ... ihmiset elävät henkisissä vankiloissaan tietämättä edes asiasta . EN väitä olevani tässä asiassa oikeassa ! Lähes heti kun ymmärsin tämän asian Jeesus on alkanut kutsumaan minua ... Ihmisiä tulee Jeesus lappujensa kanssa TODELLA usein vastaan ja keskustelemaan kanssani , mormonit lahjoittivat kirjansa , UT miehet antoivat uuden Testamentin , vanhempi mies antoi jonkun saarnan kasetilla pojalleni ja kaikille laput siitä että Jeesus olisi tulossa kohtapuoliin , Rakkaani tuli kotiin yksi päivä ja kädessä Jeesus tulee pian vihkonen .... Aikaisemmin en paljoa noteerannut Jumalaa, Jeesusta...Nyt sitä suorastaan tuputetaan minulle ...Ja siitä tuleekin mieleen sitten että miksi nyt ? Miksei aikaisemmin ? Nyt jokin vaikutus on ilmassa selvästi ...minkä vaikutus ? Minä veikkaan että Jeesuksen vaikutus ihmisen kautta ... Hän kutsuu ja otan se ilomielin vastaan ...Hän on todistanut itsensä minulle näin ja se riittää minulle siihen että USKON HÄNEEN . VALITETTAVASTI ei ole LINKKIÄ millä tämän todistaisin vaikka wikipedian kautta mutta asia on näin... MINULLA EI OLE SYYTÄ VALEHDELLA

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen myöskin kokenut vahvasti sen että Jeesus ei ole tuolla eikä tuossa ... Ei tuputtajien suussa , ei pappien vaatteissa , ei hienoissa rakennuksissa, ei muiden kirjoituksissa. Jokainen kokee Hänet eritavoin omien luonteenpiirteidensä kautta ... Jeesus on henkilökohtainen Pelastaja kunnes saapuu tänne tuomaan Oikeuden ja Moraalin . Tämä on "avautumista" eikä suinkaan tuputtamista .

• JSK2016

TämmöstTääOn kirjoitti:
      "Aikaisemmin en paljoa noteerannut Jumalaa, Jeesusta...Nyt sitä suorastaan tuputetaan minulle ...Ja siitä tuleekin mieleen sitten että miksi nyt ? Miksei aikaisemmin ? Nyt jokin vaikutus on ilmassa selvästi ...minkä vaikutus ? Minä veikkaan että Jeesuksen vaikutus ihmisen kautta ... Hän kutsuu ja otan se ilomielin vastaan ...Hän on todistanut itsensä minulle näin ja se riittää minulle siihen että USKON HÄNEEN . VALITETTAVASTI ei ole LINKKIÄ millä tämän todistaisin vaikka wikipedian kautta mutta asia on näin... MINULLA EI OLE SYYTÄ VALEHDELLA"

Minä ainakin kiitän Taivaan Isää että Hän on sinua kutsunut luokseen Poikansa kautta, Hän käyttää eri ihmisiä ja kanavia kutsumistyössään, onhan Hänelle kaikki mahdollista.

Jumala kutsuu ihmistä ja mahdollistaa uskon ihmisessä, Hän antaa uskomisen eväät ihmiselle, Hän antaa ihmisen Poikansa huolehdittavaksi. Kiitos Jumalalle Jeesuksen nimessä että sinäkin olet ottanut Hänen Poikansa vastaan! Se todellakin riittää että vain ja ainoastaan ja nimenomaan uskot Häneen ja Hänen Poikaansa. Hän on tehnyt kaiken työn tähänkin asti, täyttänyt lain, sovittanut meidän kaikkien synnit, voittanut kuoleman ja noussut ylös taivaaseen, kutsunut sinutkin luokseen. Hän tekee kaiken lopunkin puolestasi. Hän on se koko tie jota pitkin kuljet taivaaseen Isän luo.

Vaikka mokaisit matkan varrella, on Hänen armonsa suurempi ja kärsivällisempi kuin kuvitteletkaan. Älä koskaan anna kenenkään tai minkään estää sinua kääntymästä Hänen puoleensa, sillä Hänessä on kaikki, ilman Häntä ei ole mitään.
      Pysy vain Hänessä, pyydä Hänen voimaansa ja rakkauttansa kaikkeen elämässäsi. Rakasta Häntä kaikella voimallasi, rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi. Lue itse Raamattua, pyydä että Herra avaa Sanaansa sinulle.

Nimenomaan Jeesus on kaikkein tärkein. Hän on se johon Jumala haluaa ihmisten uskovan. Vain Hänen kauttaan saa armon ja pelastuksen ikuiseen elämään Isän luo. Jeesus on se nimi joka jakaa ihmiset palvelijoihin ja vastustajiin jo tässä ajassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3287
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1700
    3. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1631
    4. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      34
      1588
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1382
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1302
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      61
      1239
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1013
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      952
    Aihe